Sunday, May 20, 2012

Hadiah Hari Guru 2012

Hadiah itu sesuatu pemberian yang indah diberikan kepada kita tanda penghargaan. Siapa yang tak suka hadiah.Tiada orang yang tak suka dengan pemberian hadiah. Bentuk hadiah itu sendiri  tidak penting, yang dinilai ialah keikhlasan yang tersirat disebaliknya.


Sempena Hari Guru 2012, saya sangat  berbesar hati dan ingin merakamkan berbanyak-banyak terima kasih buat sahabat-sahabat guru serta murid-murid anak didik saya yang sudi menghadiahkan hadiah yang bagi saya amat besar nilainya untuk dikenang sepanjang zaman. Thank you so much. Menerima hadiah ini membuatkan  saya tersenyum simpul sepanjang hari. Apatah lagi ada hadiah yang diterima daripada murid tahap satu.  Terima kasih semua atas ucapan, pemberian, dan doa-doa kesejahteraan daripada kalian semua. Semoga kita akan sentiasa mendapat rahmat dan kasih sayang daripada Allah swt.
     Buat cikgu-cikgu yang mengajar anakku Sofeana , terima kasih kerana bersabar menghadapi dan melayani karenah dan perangainya . Terimalah pemberian yang tak seberapa ini.....

No comments:

Post a Comment